fredag 14 oktober 2011

Kanske?

En förkylning har smugit sig på. Men jag är glad över att det inte är influensan som en annan vuxen familjemdelem har haft. Så jag får vila knäna oavsett jag vill eller inte.

Tänkte inte väga mig i morse eftersom den här veckan varit lite sämre på matfronten. Men jag gjorde det i alla fall, och så hade jag gått ner ännu mer. Så det var ju bra. Ett kilo kvar till "drömvikten". Kanske är det möjligt. jag vägrar nämligen att späka mig för det orkar jag inte, och sen blir det för jobbigt att stannar kvar på den nivån. Jag äter LCHF (inte strikt utan en variant som passar mig) och joggar.

3 kommentarer:

  1. Skaru hänga med på mamabootcamp på måndag? Stod om det i lokaltidningen idag!

    SvaraRadera
  2. Berätta mer om var och när och så.

    SvaraRadera
  3. 10:00, Kärrtorps IP. Men hon har tydligen även tillfällen som utgår från Enskede, lite närmre dig kanske? Här är en länk till Facebook-sidan, chansar på att du har FB: http://www.facebook.com/pages/Mamma-Boot-Camp-Enskede/243015329074811

    SvaraRadera